domingo, 22 de marzo de 2015

Co nowego w pracowni


Na Waszych blogach tak pięknie i wiosennie a mi jeszcze daleko do przygotowań Świątecznych.
Jesteśmy w trakcie przeprowadzki i trochę na "wariata",wreszcie po ośmiu latach mamy własny dom :-)))
Właściwie jeszcze nie jest nasz ,bo przed nami hipoteka do spłacenia,ale kiedyś będzie nasz.
Mamy nadzieje ze Wielkanoc już spędzimy w nowym domku.
Przez ten czas kiedy mnie tu nie było uszyłam kilka nowych rzeczy .
Dziś pokażę Wam etui na przybory i robótki ,które przyda się w podróży.









 I króliczki,-)


 A tutaj ja na Festivalu w Sitges.



Ściskam gorąco i milej niedzieli !

3 comentarios:

  1. Szyjesz piękne patchworki. Oglądam i podziwiam. Przybornik bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ResponderEliminar
  2. Bitcoin nasıl alınır konusunda bilgi sahibi olmak isteyenler, düzenli olarak kripto para sektöründeki gelişmeleri ve trendleri incelemelidir. Bitcoin nasıl alınır sorusunu soranlar, kripto para yatırımlarında risk yönetimi ve portföy çeşitlendirmesine dikkat etmelidir.

    ResponderEliminar